Tämä lehdistötiedote on julkaisuvapaa. Bern, Sveitsi, 6.5.2008 Kannistot ovat solmineet kustannussopimuksen uudesta kirjastaan Asiakaspalvelu - tiedettä, taikuutta vai talonpoikaisjärkeä? Kirjan kustantaa myös Platinaisen pilvenreunan julkaissut tamperelainen Amk-Kustannus Oy. Kannistojen uusi kirja auttaa yrityksiä vastaamaan asiakaspalvelun haasteisiin ja luomaan hyvästä palvelusta kilpailuedun alati kiristyvillä markkinoilla. "Olemme törmänneet luvattoman usein huonoon asiakaspalveluun niin yksityisten yritysten kuin viranomaistenkin kanssa asioidessa. Asiakkaat eivät useimmiten valita, joten palvelu ei myöskään parane. Asiakasta kohdellaan itsestään selvyytenä eikä hänen tarpeitaan kuunnella. Menestyjät ovat korvat höröllä ja etukenossa asiakkaisiin päin. He erottuvat edukseen paitsi asiakaspalvelussa, myös tuloksentekijöinä" kertovat kirjan kirjoittaneet Päivi ja Santeri Kannisto. Kesäkuussa myyntiin tuleva kirja virittää pohtimaan, mikä on hyvää asiakaspalvelua